Türkiye’nin ilk astronotu Alper Gezeravcı’nın da bulunduğu Dragon Uzay Aracı ve Axiom-3 (Ax-3) ekibinin Dünya’ya dönüşü, Florida kıyısında hava durumunun uygun olmaması nedeniyle 5 Şubat’a ertelendi.
Türkiye’nin ilk astronotu Gezeravcı’nın da bulunduğu Dragon’un dönüşü 5 Şubat’a ertelendi
Ankara
SpaceX, X sosyal medya hesabından Ax-3 ekibinin Uluslararası Uzay İstasyonu’ndan (ISS) ayrılışının ertelendiğine dair açıklama yaptı.
Açıklamada Florida kıyısındaki hava durumunun uygun olmaması nedeniyle Dragon ve Ax-3 ekibinin 5 Şubat’tan önce ISS’ten ayrılmayacağı ifade edildi.
BASIN ÖZGÜR KALMALI
11 saat önceGÜNDEM
11 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
11 saat önceGÜNDEM
11 saat önceGÜNDEM
11 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
11 saat önceGÜNDEM
12 saat önce
1
KONYA’NIN İNŞAAT HAFIZASI VE GELECEK VİZYONU: TANKUTALP ALTUNSOY SORDU, ADEM DOĞAN CEVAPLADI
2673 kez okundu
2
Konya Tarım Fuarı’nda Görsel Şölen Ticarete Dönüşmedi: Koridorlar Doldu, Kasalar Boş Kaldı
2207 kez okundu
3
RTÜK Başkanı Şahin: Analizlerinizde dikkatli olun!
1964 kez okundu
4
BİR ÜRETİCİ EFSANESİNİN VEDASI: NAZİF KARABULUT’UN TERTEMİZ MİRASI
1774 kez okundu
5
BOZKIR’IN SOKAKLARINDA BİR ÖMÜR: ABDURRAHMAN UYAR İLE ÖZEL SÖYLEŞİ
1750 kez okundu