Ekipler il merkezinde tespit ettiği bir aracı durdurarak arama gerçekleştirdi. Yapılan aramada araç içerisinden kilolarca narkotik madde ele geçirildi.
Konya Emniyet Müdürlüğü ekipleri uyuşturucu ve uyuşturucu satıcılarıyla kararlı mücadelesini sürdürmeye devam ediyor. Ekipler kent merkezinde gerçekleştirdiği operasyonda 225 kilo 500 gram uyuşturucu madde ele geçirdi.
Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri il merkezinde tespit ettiği bir aracı durdurarak arama gerçekleştirdi.
Yapılan aramada araç içerisinden 145 kilo skunk, 80 kilo 500 gram esrar maddesi ele geçirildi. Konuyla ilgili araçtaki 1 şüpheli hakkında adli işlem başlatıldı.
Uyuşturucuyla mücadele noktasında sürekli kararlılık vurgusu yapan İl Emniyet Müdürü Mahmut Karabulut da operasyon sonrası Narkotik Şubeyi ziyaret ederek operasyonu gerçekleştiren polis ekiplerini tebrik etti.
BASIN ÖZGÜR KALMALI
10 saat önceGÜNDEM
11 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
11 saat önceGÜNDEM
11 saat önceGÜNDEM
11 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
11 saat önceGÜNDEM
11 saat önce
1
BİR ÜRETİCİ EFSANESİNİN VEDASI: NAZİF KARABULUT’UN TERTEMİZ MİRASI
1774 kez okundu
2
Sayın CUMHURBAŞKANIMIZ Recep Tayyip ERDOĞAN!a Uyuşturucu ile Topyekûn Mücadele Çağrısı!
1480 kez okundu
3
ORTA DOĞU’NUN KIRILMA NOKTASI: İRAN DOSYASI VE REJİMİN GELECEĞİ. İnsan Hakları Eksperti DR. Abdullah BUKSUR İle Röportaj.
1444 kez okundu
4
KONYA’da 33 Milyonluk Vurgun: Emlakçı Görünümlü Tefecilere Darbe!
1406 kez okundu
5
Konya’da ki Üniversitelerde Neler Oluyor? Aşk skandalları!, Adam vurdurma!, C.n.yet!, İnt.h.r!
1235 kez okundu