Şiddetli yağış sonucu meydana gelen sel nedeniyle geçtiğimiz ay 1’i bebek 2 kişinin hayatını kaybettiği Aksaray’da bugün yağışın başlamasıyla birlikte polis ve AFAD ekipleri teyakkuza geçti.
Aksaray’da öğle saatlerinde başlayan yağmurun ardından polis ve İl Afet Acil Durum (AFAD) Müdürlüğü ekipleri teyakkuza geçti. Geçtiğimiz ay şiddetli yağışın ardından Güzelyurt ilçesi yolu Kireçlik mevkiinde yaşanan ve 1’i bebek 2 kişinin ölümüne neden olan sel bölgesinde güvenlik önlemleri alındı. İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi ve Trafik Tescil ve Denetleme Şubesi ekipleri bölgedeki yollarda güvenlik önlemi alırken, AFAD ekipleri de sel bölgesinde akıntı ve dere yataklarını denetledi. Çok sayıda polis ve AFAD ekibinin görev aldığı bölgede denetimler yağışların devam ettiği sürece devam edecek. Şu ana kadar her hangi bir olumsuzluk yaşanmazken dere yataklarından şiddetli akan su birikintileri de dikkat çekti.
BASIN ÖZGÜR KALMALI
10 saat önceGÜNDEM
10 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
10 saat önceGÜNDEM
10 saat önceGÜNDEM
10 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
10 saat önceGÜNDEM
10 saat önce
1
KONYA’NIN İNŞAAT HAFIZASI VE GELECEK VİZYONU: TANKUTALP ALTUNSOY SORDU, ADEM DOĞAN CEVAPLADI
2673 kez okundu
2
Konya Tarım Fuarı’nda Görsel Şölen Ticarete Dönüşmedi: Koridorlar Doldu, Kasalar Boş Kaldı
2207 kez okundu
3
RTÜK Başkanı Şahin: Analizlerinizde dikkatli olun!
1964 kez okundu
4
BİR ÜRETİCİ EFSANESİNİN VEDASI: NAZİF KARABULUT’UN TERTEMİZ MİRASI
1774 kez okundu
5
BOZKIR’IN SOKAKLARINDA BİR ÖMÜR: ABDURRAHMAN UYAR İLE ÖZEL SÖYLEŞİ
1750 kez okundu