Meram ilçesi Harmancık Mahallesi’nde meydana gelen olayda iki grup birbirine girdi. Olayda 3 kişi vuruldu
Konya’da meydana gelen olayda iki grup birbirine girdi. Olayda 3 kişi tüfekle vurularak yaralandı. Konya’nın Meram ilçesi Harmancık Mahallesi Taş Sokak’ta iki grup arasında çıkan kavgada 3 kişi tüfekle vuruldu. Yaralılar, ambulanslarla hastaneye kaldırıldı.
Polis, olayı gerçekleştiren iki şüphelinin peşinde.
Olayda 3 kişi tüfekle vuruldu. İhbar üzerine olay yerine çok sayıda polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Kısa sürede gelen sağlık ekipleri, yaralılara ilk müdahalede bulundu. Yaralılardan ikisi Konya Numune Hastanesi’ne, biri Konya Şehir Hastanesi’ne kaldırıldı.
BASIN ÖZGÜR KALMALI
15 saat önceGÜNDEM
15 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
15 saat önceGÜNDEM
15 saat önceGÜNDEM
15 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
15 saat önceGÜNDEM
15 saat önce
1
KONYA’NIN İNŞAAT HAFIZASI VE GELECEK VİZYONU: TANKUTALP ALTUNSOY SORDU, ADEM DOĞAN CEVAPLADI
2674 kez okundu
2
Konya Tarım Fuarı’nda Görsel Şölen Ticarete Dönüşmedi: Koridorlar Doldu, Kasalar Boş Kaldı
2207 kez okundu
3
RTÜK Başkanı Şahin: Analizlerinizde dikkatli olun!
1964 kez okundu
4
BİR ÜRETİCİ EFSANESİNİN VEDASI: NAZİF KARABULUT’UN TERTEMİZ MİRASI
1774 kez okundu
5
BOZKIR’IN SOKAKLARINDA BİR ÖMÜR: ABDURRAHMAN UYAR İLE ÖZEL SÖYLEŞİ
1750 kez okundu