Hatay’ın Antakya ilçesinde mobilya fabrikasında çıkan yangın, ekiplerin 3 saatlik çalışmasıyla kontrol altına alındı.
Antakya ilçesi Güzelburç Mahallesi’ndeki bir mobilya fabrikasında henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıkmıştı.
İhbar üzerine bölgeye 112 Acil Sağlık, polis ve Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri sevk edilmişti. Bölgeye hızla intikal eden itfaiye ekipleri, yaklaşık 3 saat süren çalışmayla yangını kontrol altına aldı. Fabrika kullanılmaz hale gelirken, ekiplerin soğutma çalışmaları devam ediyor.
BASIN ÖZGÜR KALMALI
16 saat önceGÜNDEM
16 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
16 saat önceGÜNDEM
17 saat önceGÜNDEM
17 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
17 saat önceGÜNDEM
17 saat önce
1
KONYA’NIN İNŞAAT HAFIZASI VE GELECEK VİZYONU: TANKUTALP ALTUNSOY SORDU, ADEM DOĞAN CEVAPLADI
2674 kez okundu
2
Konya Tarım Fuarı’nda Görsel Şölen Ticarete Dönüşmedi: Koridorlar Doldu, Kasalar Boş Kaldı
2207 kez okundu
3
RTÜK Başkanı Şahin: Analizlerinizde dikkatli olun!
1964 kez okundu
4
BİR ÜRETİCİ EFSANESİNİN VEDASI: NAZİF KARABULUT’UN TERTEMİZ MİRASI
1775 kez okundu
5
BOZKIR’IN SOKAKLARINDA BİR ÖMÜR: ABDURRAHMAN UYAR İLE ÖZEL SÖYLEŞİ
1750 kez okundu