Konya’da ailesinden ayrı yaşayan kadın, evde doğum yaptıktan sonra bebeği ile birlikte hayatını kaybetti.
Konya’da ailesinden ayrı yaşayan kadın, evde doğum yaptıktan sonra bebeği ile birlikte hayatını kaybetti.
Olay, akşam saatlerinde merkez Selçuklu ilçesi Bosna Hersek Mahallesi Mesaj Caddesi üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, cadde üzerindeki bir sitenin 6’ıncı katında ailesinden ayrı arkadaşlarıyla birlikte yaşayan fabrika işçisi olduğu öğrenilen 32 yaşındaki H.A., evde kendi kendine doğum yaptı. H.A.’dan haber alamayan arkadaşlarının ihbarı üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Polis ekipleri tarafından dairenin kapısının açılmasının ardından H.A. ve yeni doğan bebeği hareketsiz olarak ayrı odalarda bulundu. Sağlık ekiplerinin yaptığı kontrolde anne ve bebeğinin hayatını kaybettiği belirlendi. Polis ekiplerinin olay yerindeki incelemesinin ardından H.A. ve bebeği otopsi yapılmak üzere Konya Şehir Hastanesi morguna kaldırıldı. Anne ve bebeğin kesin ölüm nedeni yapılacak otopsi sonrası netlik kazanacak.
BASIN ÖZGÜR KALMALI
10 saat önceGÜNDEM
10 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
10 saat önceGÜNDEM
10 saat önceGÜNDEM
10 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
11 saat önceGÜNDEM
11 saat önce
1
KONYA’NIN İNŞAAT HAFIZASI VE GELECEK VİZYONU: TANKUTALP ALTUNSOY SORDU, ADEM DOĞAN CEVAPLADI
2673 kez okundu
2
Konya Tarım Fuarı’nda Görsel Şölen Ticarete Dönüşmedi: Koridorlar Doldu, Kasalar Boş Kaldı
2207 kez okundu
3
RTÜK Başkanı Şahin: Analizlerinizde dikkatli olun!
1964 kez okundu
4
BİR ÜRETİCİ EFSANESİNİN VEDASI: NAZİF KARABULUT’UN TERTEMİZ MİRASI
1774 kez okundu
5
BOZKIR’IN SOKAKLARINDA BİR ÖMÜR: ABDURRAHMAN UYAR İLE ÖZEL SÖYLEŞİ
1750 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.