Artvin’in Arhavi ilçesinde ölen bir köpekte kuduz tespit edilmesi üzerine 3 köy karantinaya alındı.

Artvin’de Arhavi ilçesine bağlı Yolgeçen köyünde yaşayan bir köpeğin, sahibi M.G.’yi ısırıp başka bir köpekle boğuşmasının ardından ölmesi üzerine Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ekipleri tarafından köpekten alınan numune, Erzurum Veteriner Kontrol Enstitüsü’ne gönderildi. Yapılan incelemede ölen köpeğin kuduz olduğu tespit edildi.
İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri bu gelişmenin üzerine Yolgeçen, Kavak ve Ulaş köylerini karantinaya aldı.
Ekipler üç köydeki sahipsiz köpeklerin toplanarak en yakın barınma merkezine götürülmesi, sahipli köpeklerin de aşılanması için çalışma başlattı.
Sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilen M.G. hastanedeki tedavisinin ardından evinde gözetim altına alındı.
BASIN ÖZGÜR KALMALI
7 saat önceGÜNDEM
7 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
7 saat önceGÜNDEM
8 saat önceGÜNDEM
8 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
8 saat önceGÜNDEM
8 saat önce
1
KONYA’NIN İNŞAAT HAFIZASI VE GELECEK VİZYONU: TANKUTALP ALTUNSOY SORDU, ADEM DOĞAN CEVAPLADI
2673 kez okundu
2
Konya Tarım Fuarı’nda Görsel Şölen Ticarete Dönüşmedi: Koridorlar Doldu, Kasalar Boş Kaldı
2207 kez okundu
3
RTÜK Başkanı Şahin: Analizlerinizde dikkatli olun!
1964 kez okundu
4
BİR ÜRETİCİ EFSANESİNİN VEDASI: NAZİF KARABULUT’UN TERTEMİZ MİRASI
1774 kez okundu
5
BOZKIR’IN SOKAKLARINDA BİR ÖMÜR: ABDURRAHMAN UYAR İLE ÖZEL SÖYLEŞİ
1750 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.