İtalyan şef Danilo Zanna, saldırı olayına ilişkin sosyal medya hesabında yaptığı açıklamada,
“Çok şükür iyiyim ama müdürümüze yapılan saldırıya müdahale etmek zorunda kaldım. Hepimize çok geçmiş olsun. Konu ile ilgili olarak gerekli şikayetleri emniyet güçlerimize ileteceğiz” dedi.
İtalyan şef Danilo Zanna, Sarıyer’de kendi restoranı önünde işten çıkarılan 2 çalışanı tarafından darp edildi. Danilo Zanna, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, “Bugün yaşanılan tatsız olaydan dolayı çok üzgünüm. Hayatım boyunca şiddetten hep uzak duran ve tasvip etmeyen biri olarak böyle bir saldırıyla karşı karşıya kalmaktan ve tarafı olmaktan son derece rahatsız oldum. Hem ben hem de şirketlerim şiddete hep karşıydık ve öyle de kalmaya devam edeceğiz. Çok şükür iyiyim ama müdürümüze yapılan saldırıya müdahale etmek zorunda kaldım. Hepimize çok geçmiş olsun. Konu ile ilgili olarak gerekli şikayetleri emniyet güçlerimize ileteceğiz. Arayan, soran ve merak eden herkese teşekkür ederiz. Basın mensubu arkadaşlarımızdan da konu ile alakalı hassasiyetlerini esirgememelerini rica ediyoruz” ifadelerini kullandı.
GÜNDEM
6 saat önceGÜNDEM
6 saat önceGÜNDEM
6 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
6 saat önceGÜNDEM
6 saat önceGÜNDEM
6 saat önceGÜNDEM
7 saat önce
1
KONYA’NIN İNŞAAT HAFIZASI VE GELECEK VİZYONU: TANKUTALP ALTUNSOY SORDU, ADEM DOĞAN CEVAPLADI
2669 kez okundu
2
Konya Tarım Fuarı’nda Görsel Şölen Ticarete Dönüşmedi: Koridorlar Doldu, Kasalar Boş Kaldı
2204 kez okundu
3
RTÜK Başkanı Şahin: Analizlerinizde dikkatli olun!
1964 kez okundu
4
BİR ÜRETİCİ EFSANESİNİN VEDASI: NAZİF KARABULUT’UN TERTEMİZ MİRASI
1772 kez okundu
5
BOZKIR’IN SOKAKLARINDA BİR ÖMÜR: ABDURRAHMAN UYAR İLE ÖZEL SÖYLEŞİ
1745 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.