Aydın’ın Nazilli ilçesinde Devlet Su İşleri tarafından yapılan sulama kanalı açma çalışmaları sırasında meydana gelen göçük sonucu 3 işçi hayatını kaybetti, 1 işçi ise yaralı olarak kurtarıldı. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.
Olay, Nazilli ilçesi Yeşil Mahalle’de meydana geldi. Edinilen bilgiye göre Devlet Su İşleri’ne (DSİ) ait sulama kanalı çalışmaları esnasında henüz bilinmeyen bir nedenle toprakta göçük meydana geldi. 4 işçi toprak altında kaldı. İhbar üzerine bölgeye itfaiye, AFAD, UMKE ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yapılan çalışmalar sonucunda göçükten bir kişi yaralı olarak kurtarılırken 3 kişi hayatını kaybetti. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.
Aydın’da sulama kanalı açma çalışmalarında göçük: 3 işçi hayatını kaybetti
VALİDEN AÇIKLAMA GELDİ
Aydın Valisi Yakup Canbolat, “DSİ içme suyu projesi çalışmasında bir göçük var. Boru patlayınca göçük oluyor. 3 vefat var, 1 kişi kurtarıldı.” ifadesini kullandı.
BASIN ÖZGÜR KALMALI
10 saat önceGÜNDEM
10 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
10 saat önceGÜNDEM
10 saat önceGÜNDEM
10 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
10 saat önceGÜNDEM
10 saat önce
1
KONYA’NIN İNŞAAT HAFIZASI VE GELECEK VİZYONU: TANKUTALP ALTUNSOY SORDU, ADEM DOĞAN CEVAPLADI
2673 kez okundu
2
Konya Tarım Fuarı’nda Görsel Şölen Ticarete Dönüşmedi: Koridorlar Doldu, Kasalar Boş Kaldı
2207 kez okundu
3
RTÜK Başkanı Şahin: Analizlerinizde dikkatli olun!
1964 kez okundu
4
BİR ÜRETİCİ EFSANESİNİN VEDASI: NAZİF KARABULUT’UN TERTEMİZ MİRASI
1774 kez okundu
5
BOZKIR’IN SOKAKLARINDA BİR ÖMÜR: ABDURRAHMAN UYAR İLE ÖZEL SÖYLEŞİ
1750 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.