Konya’nın Beyşehir ilçesinde yaşlı çift karbonmonoksit zehirlenmesinden hayatını kaybetti. Olay, ilçeye bağlı Üzümlü Mahallesi’nde yaşandı. Edinilen bilgiye göre, Mustafa (87) ve Fatma Oduncu’dan (82) haber alamayan komşuları durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne haber verdi. İhbar üzerine adrese gelen sağlık ve jandarma ekipleri eve girdiğinde yaşlı çifti hareketsiz vaziyette buldu. Sağlık ekiplerinin yaptığı kontrolde çiftin hayatını kaybettiği belirlendi. İlk incelemelere göre, Oduncu çiftinin kalorifer tesisatı ile ısıtılan evin bodrum katında bulunan ve kaldıkları oda ile de bağlantısı olduğu tespit edilen kömür kazanından sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirlendi. Evde yapılan incelemelerin ardından yaşlı çiftin cenazeleri morga kaldırıldı.
BASIN ÖZGÜR KALMALI
12 saat önceGÜNDEM
12 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
13 saat önceGÜNDEM
13 saat önceGÜNDEM
13 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
13 saat önceGÜNDEM
13 saat önce
1
KONYA’NIN İNŞAAT HAFIZASI VE GELECEK VİZYONU: TANKUTALP ALTUNSOY SORDU, ADEM DOĞAN CEVAPLADI
2673 kez okundu
2
Konya Tarım Fuarı’nda Görsel Şölen Ticarete Dönüşmedi: Koridorlar Doldu, Kasalar Boş Kaldı
2207 kez okundu
3
RTÜK Başkanı Şahin: Analizlerinizde dikkatli olun!
1964 kez okundu
4
BİR ÜRETİCİ EFSANESİNİN VEDASI: NAZİF KARABULUT’UN TERTEMİZ MİRASI
1774 kez okundu
5
BOZKIR’IN SOKAKLARINDA BİR ÖMÜR: ABDURRAHMAN UYAR İLE ÖZEL SÖYLEŞİ
1750 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.