Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Kurban Bayramı’nda ulaşım müjdesini verdi. İşte ulaşımın ücretsiz olacağı o otoyol ve köprüler…
Resmi açıklama geldi: Bayram boyunca ücretsiz
Bakan Uraloğlu sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda 15 Haziran Cumartesi 00.00’dan 24 Haziran Pazartesi’ye kadar Yap-İşlet-Devret projeleri dışındaki otoyollar ile 15 Temmuz Şehitler Köprüsü ve Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nün ücretsiz hizmet vereceğini açıkladı.
Ayrıca Bakan Uraloğlu, 16 Haziran Pazar günü bayram boyunca Başkentray, İZBAN, Marmaray, Sirkeci – Kazlıçeşme Raylı Sistem Hattı, Gayrettepe – İstanbul Havalimanı – Arnavutköy Metro Hattı Trenleri ücretsiz hizmet verileceğini duyurdu.
Bakan Uraloğlu paylaşımında şu ifadelere yer verdi:
Kurban Bayramı’nda Ulaşım Müjdesi 15 Haziran Cumartesi 00.00’dan, 24 Haziran Pazartesi 07.00’ye kadar; Yap-İşlet-Devret projeleri dışındaki otoyollar ile 15 Temmuz Şehitler Köprüsü ve Fatih Sultan Mehmet Köprüsü, 16 Haziran Pazar 00.00’dan, 19 Haziran Çarşamba 24.00’e kadar; Başkentray, İZBAN, Marmaray, Sirkeci – Kazlıçeşme Raylı Sistem Hattı, Gayrettepe – İstanbul Havalimanı – Arnavutköy Metro Hattı Trenleri ücretsiz hizmet verecektir.
BASIN ÖZGÜR KALMALI
8 saat önceGÜNDEM
8 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
9 saat önceGÜNDEM
9 saat önceGÜNDEM
9 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
9 saat önceGÜNDEM
9 saat önce
1
KONYA’NIN İNŞAAT HAFIZASI VE GELECEK VİZYONU: TANKUTALP ALTUNSOY SORDU, ADEM DOĞAN CEVAPLADI
2673 kez okundu
2
Konya Tarım Fuarı’nda Görsel Şölen Ticarete Dönüşmedi: Koridorlar Doldu, Kasalar Boş Kaldı
2207 kez okundu
3
RTÜK Başkanı Şahin: Analizlerinizde dikkatli olun!
1964 kez okundu
4
BİR ÜRETİCİ EFSANESİNİN VEDASI: NAZİF KARABULUT’UN TERTEMİZ MİRASI
1774 kez okundu
5
BOZKIR’IN SOKAKLARINDA BİR ÖMÜR: ABDURRAHMAN UYAR İLE ÖZEL SÖYLEŞİ
1750 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.