Ağrı’da bir TIR’ın tankerinde 19 düzensiz göçmen yakalandı. Afganistan, Pakistan ve Bangladeş uyruklu yabancılar İl Göç İdaresi Müdürlüğü’ne gönderildi.
Tankerden göçmenler çıktı
Ağrı’da bir tırın tankerinde yasa dışı yollarla yurda girdiği belirlenen 19 düzensiz göçmen yakalandı.
İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, düzensiz göç ile mücadeleye yönelik çalışmalara devam ediyor.
Ekipler, bir tır ve bağlı olan tankerde yaptıkları kontrollerde, yasa dışı yollarla yurda girdikleri belirlenen Afganistan, Pakistan ve Bangladeş uyruklu 19 kişiyi yakaladı.
Bir insan kaçakçısı jandarma ekibince gözaltına alındı. Düzensiz göçmenler, işlemlerinin ardından İl Göç İdaresi Müdürlüğüne gönderildi.

BASIN ÖZGÜR KALMALI
11 saat önceGÜNDEM
11 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
11 saat önceGÜNDEM
11 saat önceGÜNDEM
11 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
11 saat önceGÜNDEM
11 saat önce
1
BİR ÜRETİCİ EFSANESİNİN VEDASI: NAZİF KARABULUT’UN TERTEMİZ MİRASI
1774 kez okundu
2
Sayın CUMHURBAŞKANIMIZ Recep Tayyip ERDOĞAN!a Uyuşturucu ile Topyekûn Mücadele Çağrısı!
1480 kez okundu
3
ORTA DOĞU’NUN KIRILMA NOKTASI: İRAN DOSYASI VE REJİMİN GELECEĞİ. İnsan Hakları Eksperti DR. Abdullah BUKSUR İle Röportaj.
1444 kez okundu
4
KONYA’da 33 Milyonluk Vurgun: Emlakçı Görünümlü Tefecilere Darbe!
1406 kez okundu
5
Konya’da ki Üniversitelerde Neler Oluyor? Aşk skandalları!, Adam vurdurma!, C.n.yet!, İnt.h.r!
1235 kez okundu