Bakan Yerlikaya, Düzce’de 14 sürücünün trafikte birbirlerine selektör yaparak radar uyarası yapması sebebiyle uygulanan cezaların iptal edildiğini bildirdi.
Düzce’de trafik polisinin radar uygulama yaptığını selektör ile diğer sürücülere haber vermeye çalışan 66 sürücüye toplamda 45 bin 540 TL ceza kesildi.
BASIN ÖZGÜR KALMALI
7 saat önceGÜNDEM
7 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
7 saat önceGÜNDEM
7 saat önceGÜNDEM
7 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
7 saat önceGÜNDEM
8 saat önce
1
BİR ÜRETİCİ EFSANESİNİN VEDASI: NAZİF KARABULUT’UN TERTEMİZ MİRASI
1774 kez okundu
2
Sayın CUMHURBAŞKANIMIZ Recep Tayyip ERDOĞAN!a Uyuşturucu ile Topyekûn Mücadele Çağrısı!
1480 kez okundu
3
ORTA DOĞU’NUN KIRILMA NOKTASI: İRAN DOSYASI VE REJİMİN GELECEĞİ. İnsan Hakları Eksperti DR. Abdullah BUKSUR İle Röportaj.
1444 kez okundu
4
KONYA’da 33 Milyonluk Vurgun: Emlakçı Görünümlü Tefecilere Darbe!
1406 kez okundu
5
Konya’da ki Üniversitelerde Neler Oluyor? Aşk skandalları!, Adam vurdurma!, C.n.yet!, İnt.h.r!
1234 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.