Türkiye, 31 Mart’ta yerel seçimler için sandık başına gidecek. Bu kapsamda sandık görevlilerinin alacakları ücretler de belli oldu.
31 Mart Pazar günü gerçekleştirilecek Mahalli İdareler Genel Seçimleri kapsamında belediye başkanlığı ve mahalle muhtarlığı için oy kullanılacak. Geçtiğimiz yıl gerçekleştirilen 14 ve 28 Mayıs seçimlerinde Türkiye’nin 81 ilinde kurulan sandıklarda binlerce görevli mesai harcamıştı. Peki sandık görevlileri ne kadar ücret alacak? 31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçimleri sandık görevlisi başvuruları henüz başlamadı. Başvuruların Yüksek Seçim Kurulu (YSK) duyurusu ile başlaması bekleniyor. 31 Mart’ta Sandık görevlilerinin alacağı ücretler ise belli oldu. Bu kapsamda Sandık kurulu başkanı: 2.947 TL Memur üye: 2.088 TL Partili üye: 1.044 TL Bina sorumlusu: 2.936 TL
BASIN ÖZGÜR KALMALI
8 saat önceGÜNDEM
8 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
8 saat önceGÜNDEM
8 saat önceGÜNDEM
8 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
8 saat önceGÜNDEM
8 saat önce
1
KONYA’NIN İNŞAAT HAFIZASI VE GELECEK VİZYONU: TANKUTALP ALTUNSOY SORDU, ADEM DOĞAN CEVAPLADI
2673 kez okundu
2
Konya Tarım Fuarı’nda Görsel Şölen Ticarete Dönüşmedi: Koridorlar Doldu, Kasalar Boş Kaldı
2207 kez okundu
3
RTÜK Başkanı Şahin: Analizlerinizde dikkatli olun!
1964 kez okundu
4
BİR ÜRETİCİ EFSANESİNİN VEDASI: NAZİF KARABULUT’UN TERTEMİZ MİRASI
1774 kez okundu
5
BOZKIR’IN SOKAKLARINDA BİR ÖMÜR: ABDURRAHMAN UYAR İLE ÖZEL SÖYLEŞİ
1750 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.