Emeklilere verilecek olan 3 bin liralık bayram ikramiyesi bugün itibarıyla ödenmeye başlandı. Yapılan yüzde 50 artış ile birlikte 3 bin lira olan ikramiyeden yaklaşık 16 milyon emekli yararlanacak. İkramiyelerin ödeme tarihileri de maaş alma takvimine göre belirlendi. Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) tarafından yapılan açıklamaya göre 4/a SSK kapsamında gelir ve aylık alanların ödeme günü, 17 ve 18 olanlara 2 Nisan’da, ödem günü 19, 20, 21 ve 22 olanlara 3 Nisan’da, ödeme günü 23, 24, 25 ve 26 olanlara ise 4 Nisan’da emekli ikramiyeleri yatırılacak.
Gelir ve aylıklarını 4/b Bağ-Kur kapsamında alan emeklilerin tamamı 5 Nisan tarihinde ikramiyelerini alacak. 4/c Emekli Sandığı kapsamında ise her ayın 1’i ile 5’i arasında aylık alan emekliler, ödeme günleri 1 ve 2 Nisan olanlara 2 Nisan’da; ödeme günü 3, 4 ve 5 Nisan olanlara ise aylıklarıyla beraber 3 ila 5 Nisan arasında bayram ikramiyeleri yatırılacak.
BASIN ÖZGÜR KALMALI
10 saat önceGÜNDEM
11 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
11 saat önceGÜNDEM
11 saat önceGÜNDEM
11 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
11 saat önceGÜNDEM
11 saat önce
1
KONYA’NIN İNŞAAT HAFIZASI VE GELECEK VİZYONU: TANKUTALP ALTUNSOY SORDU, ADEM DOĞAN CEVAPLADI
2673 kez okundu
2
BİR ÜRETİCİ EFSANESİNİN VEDASI: NAZİF KARABULUT’UN TERTEMİZ MİRASI
1774 kez okundu
3
BOZKIR’IN SOKAKLARINDA BİR ÖMÜR: ABDURRAHMAN UYAR İLE ÖZEL SÖYLEŞİ
1750 kez okundu
4
MESLEĞE ADANMIŞ BİR ÖMÜR, LİYAKATLİ BİR YÖNETİM: TANKUTALP ALTUNSOY SORDU, İMO BAŞKANI ERDEM NALTEKİN CEVAPLADI
1689 kez okundu
5
ESDER BAŞKANI: “ESNAFIN SABRINI UMUT TACİRLİĞİYLE SINAMAYIN!”
1628 kez okundu