Ramazan Erkoyuncu, pancar üreticilerine motorin ile küspe için 221 milyon 110 bin TL avans ödeneceğini ve çiftçi şekeri dağıtımına başlanıldığını söyledi. Bu haber sevinçle karşılandı. Ramazan Erkoyuncu yaptığı basın açıklamasında, “2. motorin avansı ton başına 30 TL olmak üzere 90 milyon 699 bin TL, fabrikaya bırakılan küspe için tonu 550 TL’den olmak üzere 130 milyon 411 bin TL, toplamda da 221 milyon 110 bin TL ödüyoruz. ifadelerini kullanırken, Bunların yanı sıra üreticilerimize 13 Ekim Perşembe itibariyle çiftçi şekeri dağıtımına da başladık. Hayırlı olsun” dedi.
Konya Objektif Gazetesi İbrahim Güngör


GÜNDEM
3 saat önceGÜNDEM
3 saat önceGÜNDEM
3 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
3 saat önceGÜNDEM
3 saat önceGÜNDEM
3 saat önceGÜNDEM
3 saat önce
1
BİR ÜRETİCİ EFSANESİNİN VEDASI: NAZİF KARABULUT’UN TERTEMİZ MİRASI
1772 kez okundu
2
BOZKIR’IN SOKAKLARINDA BİR ÖMÜR: ABDURRAHMAN UYAR İLE ÖZEL SÖYLEŞİ
1745 kez okundu
3
ESDER BAŞKANI: “ESNAFIN SABRINI UMUT TACİRLİĞİYLE SINAMAYIN!”
1628 kez okundu
4
Konya’da Toplu Ulaşım Ücretlerine Art Arda Zam!
1485 kez okundu
5
KONYA’da 33 Milyonluk Vurgun: Emlakçı Görünümlü Tefecilere Darbe!
1403 kez okundu