Konya’nın bir çok ilçesinde araçlardan oto teyp ve ses sistemi çalan hırsızlar polislerin kapsamlı araştırması neticesinde yakalandı.
Konya’da polis ekipleri, Karatay, Selçuklu, Meram merkez ilçelerden gelen otomobilden hırsızlık ihbarıyla harekete geçti.
Güvenlik kamera kayıtlarını inceleyen Asayiş Şube Müdürlüğü Oto Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, şüphelilerin hırsızlık, gasp, uyuşturucu ve çeşitli suçlardan 50’den fazla suç kaydı bulunan Sabit B. (33), Şevket M. (26) ve M.Ç (17) şahısların olduğunu belirledi.
Yapılan çalışmaların ardından 3 şüpheli, polis ekiplerince gözaltına alındı. Ayrıca, şüphelilerin teyp ve ses sistemini Aziz D. isimli şahsa satıldığını belirlendi.
Aziz D. söz konusu eşyalarla birlikte yakalandı. Eşyalar ise araç sahiplerine teslim edildi.
Şüphelilerden 17 yaşındaki M.Ç., Çocuk Şube Müdürlüğü’ne teslim edilirken, Sabit B. ve Şevket M. adliyeye sevk edildi. Adliyedeki sorgularının ardından İki şüpheli de tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Konya Objektif Gazetesi Mehmet Doğru Haberi
GÜNDEM
2 dakika önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
24 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
24 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
24 saat önceGÜNDEM
24 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
1 gün önceGÜNDEM
1 gün önce
1
KONYA’NIN İNŞAAT HAFIZASI VE GELECEK VİZYONU: TANKUTALP ALTUNSOY SORDU, ADEM DOĞAN CEVAPLADI
2655 kez okundu
2
Konya Tarım Fuarı’nda Görsel Şölen Ticarete Dönüşmedi: Koridorlar Doldu, Kasalar Boş Kaldı
2196 kez okundu
3
RTÜK Başkanı Şahin: Analizlerinizde dikkatli olun!
1961 kez okundu
4
BİR ÜRETİCİ EFSANESİNİN VEDASI: NAZİF KARABULUT’UN TERTEMİZ MİRASI
1757 kez okundu
5
BOZKIR’IN SOKAKLARINDA BİR ÖMÜR: ABDURRAHMAN UYAR İLE ÖZEL SÖYLEŞİ
1733 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.