Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar Sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada 2 bin işçi alınacağını duyurdu. İşte detaylar…
Bayraktar Türkiye Taş Kömürü Kurumu’na yapılacak işçi alımına ilişkin yaptığı açıklamasında; “Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın tensipleriyle, Zonguldak için 1500, Bartın için 400, Karabük (Yenice) için 100 işçi alımı yapacağız.” İfadelerine yer verdi.
BASIN ÖZGÜR KALMALI
6 saat önceGÜNDEM
6 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
6 saat önceGÜNDEM
6 saat önceGÜNDEM
6 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
7 saat önceGÜNDEM
7 saat önce
1
KONYA’NIN İNŞAAT HAFIZASI VE GELECEK VİZYONU: TANKUTALP ALTUNSOY SORDU, ADEM DOĞAN CEVAPLADI
2673 kez okundu
2
BİR ÜRETİCİ EFSANESİNİN VEDASI: NAZİF KARABULUT’UN TERTEMİZ MİRASI
1774 kez okundu
3
BOZKIR’IN SOKAKLARINDA BİR ÖMÜR: ABDURRAHMAN UYAR İLE ÖZEL SÖYLEŞİ
1750 kez okundu
4
MESLEĞE ADANMIŞ BİR ÖMÜR, LİYAKATLİ BİR YÖNETİM: TANKUTALP ALTUNSOY SORDU, İMO BAŞKANI ERDEM NALTEKİN CEVAPLADI
1688 kez okundu
5
ESDER BAŞKANI: “ESNAFIN SABRINI UMUT TACİRLİĞİYLE SINAMAYIN!”
1628 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.