YÖK’ün internet sitesindeki duyuruda, şu ifadeler kullanıldı:
“2024-DGS yerleştirme sonuçlarında belirtilen kayıt tarihleri arasında yükseköğretim kurumlarından mezun olamadığı için kazandığı programa kayıt yaptıramayan ancak kayıt tarihinden sonra stajını tamamlama, bütünleme sınavı, tek ders sınavı ve benzerlerini başararak mezuniyet hakkı elde eden ön lisans öğrencilerinin bu durumlarını belgelemeleri kaydıyla 2024-DGS’de kayıt hakkı kazandıkları lisans programlarına, 2024-2025 eğitim ve öğretim yılı bahar dönemi başlangıcına kadar geçici kayıt yaptırabilmelerine, bu tarihe kadar mezun olduklarını belgeleyemeyenlerin geçici kayıtlarının silinmesine Yükseköğretim Genel Kurulunun 22 Ağustos 2024 tarihli toplantısında karar verilmiştir.”
BASIN ÖZGÜR KALMALI
16 saat önceGÜNDEM
16 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
16 saat önceGÜNDEM
17 saat önceGÜNDEM
17 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
17 saat önceGÜNDEM
17 saat önce
1
BİR ÜRETİCİ EFSANESİNİN VEDASI: NAZİF KARABULUT’UN TERTEMİZ MİRASI
1775 kez okundu
2
Bugün Günlerden Tiyatro. Çınar Sanat Atölyesinin ”Artiz Mektebi” İsimli Oyunundaydık.
1498 kez okundu
3
Konya’da Toplu Ulaşım Ücretlerine Art Arda Zam!
1487 kez okundu
4
Sayın CUMHURBAŞKANIMIZ Recep Tayyip ERDOĞAN!a Uyuşturucu ile Topyekûn Mücadele Çağrısı!
1481 kez okundu
5
ORTA DOĞU’NUN KIRILMA NOKTASI: İRAN DOSYASI VE REJİMİN GELECEĞİ. İnsan Hakları Eksperti DR. Abdullah BUKSUR İle Röportaj.
1444 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.