Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, ‘Kurban etini bir gün dinlendirdikten sonra tüketmek sağlık için daha faydalıdır. Etin yanında sebze, salata, yoğurt, tam taneli ürünleri ihmal etmezsek dengeli beslenmeyi sağlamış oluruz.’ ifadelerini kullandı.Sağlık Bakanı Koca uyardı: Bayramda et tüketiminde nelere dikkat edilmeli
Bakan Koca, sosyal medya hesabından, Kurban Bayramı’nda et tüketiminde dikkat edilmesi gerekenlere ilişkin paylaşımda bulundu.Paylaşımında, Uzman Diyetisyen Hümeyra Arslan’ın, kurban eti tüketimiyle ilgili bilgilendirmelerinin olduğu videoya da yer veren Bakan Koca, şunları kaydetti:”Kurban etini bir gün dinlendirdikten sonra tüketmek sağlık için daha faydalıdır. Etin yanında sebze, salata, yoğurt, tam taneli ürünleri ihmal etmezsek dengeli beslenmeyi sağlamış oluruz. Özellikle, yüksek kolesterolü olan ve kalp hastalığı riski taşıyanların kırmızı et tüketimini haftada iki günle sınırlandırması ve sakatat tüketiminden kaçınması önemlidir.”
BASIN ÖZGÜR KALMALI
7 saat önceGÜNDEM
7 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
7 saat önceGÜNDEM
8 saat önceGÜNDEM
8 saat önceBASIN ÖZGÜR KALMALI
8 saat önceGÜNDEM
8 saat önce
1
KONYA’NIN İNŞAAT HAFIZASI VE GELECEK VİZYONU: TANKUTALP ALTUNSOY SORDU, ADEM DOĞAN CEVAPLADI
2673 kez okundu
2
Konya Tarım Fuarı’nda Görsel Şölen Ticarete Dönüşmedi: Koridorlar Doldu, Kasalar Boş Kaldı
2207 kez okundu
3
RTÜK Başkanı Şahin: Analizlerinizde dikkatli olun!
1964 kez okundu
4
BİR ÜRETİCİ EFSANESİNİN VEDASI: NAZİF KARABULUT’UN TERTEMİZ MİRASI
1774 kez okundu
5
BOZKIR’IN SOKAKLARINDA BİR ÖMÜR: ABDURRAHMAN UYAR İLE ÖZEL SÖYLEŞİ
1750 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.